Aloha! 2010 Wedding – Mihaela & Sorin, Bolintin

La multi ani! La multi ani! La multi ani!.. am ratat multe dintre sarbatorile online si imi pare rau, asa ca spun acum muulti ani binecuvantati sa aveti.

Timpul meu s-a petrecut mult timp pe la Suceava, dupa cum poate stiti.. sau v-ati imaginat, in sfarsit sunt de 3 saptamani in Bucuresti dupa aproape 3 luni petrecute acolo unde mi-a fost dor de tot ce inseamna aglomeratie; metrou; Coca Cola la ora 11 noaptea. 🙂 M-am gandit ca ar fi un moment potrivit sa postez pozele Mihaelei si ale lui Sorin. Stand departe, la Suceava, am  avut mult timp sa ma gandesc la cum voi scrie acest post (mi-am adus aminte! mi-a mai fost dor si de internet), dar acum ma lasa inspiratia.:)

Pe Mihaela si Sorin i-am cunoscut undeva prin aprilie anul trecut in Plaza Romania, Bucuresti. Am stat de vorba cu ei planificand ziua lor si totul parea atat de bine si de frumos; am fost asa de multumita de cat de usor imi accepta „pretentiile” si ce bine am planificat ziua.. of.. off.. un lucru l-am inteles de la bun-inceput si anume ca ei vor o nunta traditionala. Iar eu care am crezut ca stiu ce inseamna traditional, m-am inselat inca o data. Traditional inseamna muuuult peste ceea ce stiam eu. Minunata mea planificare a tinut exact pana in ziua nuntii; cand toate traditiile si-au facut simtita prezenta si mai ales timpul.. Nu asta este important. 🙂 am aflat inca o data ca niciodata nu este prea multa petrecere; prea multa distractie sau prea multa traditie. Oamenii acestia stiu sa petreaca si sa se bucure. Mihaela este o frumusete rara, dupa cum veti vedea din poze si mi-a facut placere sa o cunosc si sa am onoarea sa fiu fotografa lor.

Voi atasa cateva poze din ziua cununiei lor civile urmand ca maine sa adaug restul. Noapte buna!

Lasă un răspuns

