*continuare

Nunta celor doi a avut loc in paropiere de Bucuresti, in comuna Bolintin (sau Bolentin). Dupa cum am spus anterior, mirii m-au anuntat ca vor o nunta traditionala; si asa a fost! Nunta a avut loc in aer liber; in strada unde toti prietenii de sufle, toti vecinii au fost invitati sa ia parte la bucuria Mihaelei si a lui Sorin. Am luat parte la o petrecere ce a durat pana la 8 dimineata (da, a fost foarte obositor si foaarte frumos). Nu am putut sa nu observ lacrimile mamelor de fericire; imbratisarile pline de afectiune si frumusetea sufletelor membrilor familiei. M-am simtit ca intr-o familie mare si iubitoare.

Mihaela & Sorin va multumesc pentru onoarea de a fi fotograful zilei voastre si va multumesc pentru ca v-am cunoscut. Va doresc sa fiti fericiti si uniti pana la adanci batraneti si impreuna puteti trece peste obstacole.

P.S. nu am avut timp sa facem o sesiune foto cu ambii miri in ziua nuntii si ramane pe primavara aceasta in Mar.. dupa cum am stabilit dragilor, nu-i asa? 🙂

Dumnealui este body-guard-ul zilei (altfel spus verisorul iubit) al miresei. Puteti vedea cum isi bate capul in ziua aceasta ocupata.. Multumim pentru munca depusa 🙂

Little sis`

Inainte de biserica – ingandurati si stresati

Dupa biserica – happy, happy people

Lasă un răspuns

