78

Amintiri multe nu am legate de casa ei iar asta pentru ca prea putin vizitam. Eram prea mica si distanta era prea mare. Tin minte caldura din ochii bunicii mele dupa ce s-a imbolnavit.. de fapt, nu cred ca mi-o amintesc sanatoasa. Bunicul mereu ma indemna sa fac pedagogia si sa vin in sat ca si profesoara; voi sta in casa de beton din mijlocul satului, construita de el cu multi ani in urma. Dar cum sa ma duc intr-un loc unde copiii inca ies la poarta ca sa vada o noua masina trecand pe ulita? Erau rare pe atunci; sunt si acum prin unele parti ale satului.

Dupa nunta mea de anul trecut, tatal meu m-a indemnat sa merg sa o vizitez pe bunica pentru ca s-ar putea sa nu mai traiasca mult si ar fi frumos sa mergem si sa il vada pe Liviu, pe mine maritata. Dupa un drum de 3 ore plin de zapada si viscol m-am bucurat enorm ajungand la ea. Cand am intrat in casa.. bunica m-a intrebat .. Tu esti sora lui Gabi? Mi-am dat seama ca am vizitat-o prea rar si am stat prea putin timp. Astazi, Doamna Macovei, mama tatalui meu a murit; si da! este o Doamna pentru ca a crescut 8 copii la capatul pamantului si toti sunt domni si doamne astazi.

Un gând despre „78

Lasă un răspuns

