Ma` girls

Acum multi ani eram foarte nebuna. Acum multi ani lucram la RMS si dadeam ora exacta. Ma face sa imi aduc aminte de copilarie cand sunam la 958 (parca) doar sa aud vocea perfecta a doamnei care rostea fara incetare : La semnalul urmator va fi ora: douaspreceze si paisprezece minute si treizeci secunde; si uite asa incarcam factura dragilor mei parinti. Acum multi ani, la vremea concertului Delirious mi-am invitat pretenele acasa la mine. In noaptea aceasta nu m-am putut hotari pe ce parte sa dorm si mi s-a facut ataaaaaaaaaatttt de dor de ele numai uitandu-ma la videouri si multii ani mi se par ca ieri. Nebunia in mine inca exista (sa va spuna Jo!)  dar o parte din ea s-a dus impreuna cu Lee, in Spania si inca o parte cu Claudia, in Oradea. Daca ne vreti in forma maxima pentru un show, cumparati-ne bilete de avion sa ne intalnim la mijlocul distantei. De dragul vremurilor nu de mult apuse. Si pentru ca ma mir cat de stupida puteam fi in replici (este ora 2.00 a.m.- mintea mea este foooaarte lucida acum, da?) rad de jumatate de ora (nu din amintiri) ci de bucurie ca le pot numi fetele mele care mie imi acorda toata atentia de care am eu nevoie si fetele care stiu sa ma lase sa ma dau in spectacol pentru ca eu, Cristina, trebuie sa eclipsez 🙂 Miss you soo bad girls! Ma rog la Dumnezeu sa plece Liviu si sa veniti voi, macar pentru o seara!  ics o ics o ics o ics o

In ordine cronologica va rog. Move it MOve it!

Acum mi-am dat seama ca le-am inversat (doar nu mancam clatitele prima data si apoi le facem..) Claudia este cea cu urechi de Dumbo iar Lee este cea care ne anunta ca nu mai este baterie. Who cares?

 

UPDATE: Si daca va intrebati ce s-a intamplat cu ceasul acela D&G va spun ca persoana ce mi l-a dat, l-a cerut inapoi pentru ca s-a dat seama ca era o amintire placuta. Acum detin o colectie de ceasuri printre care si favoritul meu Omega SeaMaster. Uite asa ca am stiut sa tac si sa inghit o data..:)

2 gânduri despre „Ma` girls

  1. haaaaaaaaaa u just made my rest of the day 😀 I MISS YOU TOO!!! si vrei sa,ti zic ceva??:D de ceva zile tot imi propun sa dau share la video.urile astea la mine pe wall pe facebook si mereu uit!!:D gand la gand cu Diva!;) haha multumesc mult pentru acest mesaj. si mie mi.ar placea sa se repete inca o seara toate 3 😀 Sa dea Domnul!!! pune genunkii pe podea si baga o ruga tare sa reusesc sa vin in Ro prin martie sau inceput de aprilie 😀 si sa fie intr.un ceas bun (adica fara Liviu haha , sorry Liviu …but we need at least a day just the girls 😀 ) . Si ca sa te corectez eu asa un pic, ca nu degeaba am terminat Litere (nu ca ar avea f mare legatura avand in vedere ca am studiat alte limbi si nu romana :)) ) , deci asa..cum ziceam… acum DOAR 3 ani s.a intamplat actiunea cu „clatitele” nu ‘foarte multi ani’ 😛 acestea fiind spuse o sa revad si eu nebuniile noastre si ma indrept incetisor la culcare ca …e deja 3:23 …:P

    Once again: thank you and love u! :*:*:* >:D<

Lasă un răspuns

