2010 Anytime: Ligia & NicoLeTTA, Alexandria

Ultimele zile au fost cele mai geroase din iarna aceasta, spun cei de la meteo. Ieri dimineata, in timp ce asteptam autobuzul 105, auzeam oamenii spunand ca in jurul orei 6 erau -17 grade Celsius in Bucuresti. Pentru  mine, desi ora ora 9, mi se parea ca suntem blocati undeva la Polul Nord si ca temperatura este mult mai mica. Promit sa ma imbrac mai bine (am probleme cu Liviu pe tema asta de fiecare data cand mergem in oras: Cristina! Imbraca-te mai bine ca racesti!– sa spun ca el a racit de 3 ori iarna asta si eu o singura data?). Ca sa nu ramanem prea mult in contextul frigului, mi-am adus aminte de vara si de soare, caldura si temperaturi inalte.

Fetele Ligia & Nicoleta m-au chemat pentru o sesiune foto in Alexandria cu ocazia terminarii clasei a 12-a. Ziua a fost plina de veselie si atmosfera de sarbatoare. Am avut ocazia sa vizitez orasul Alexandria. Fetele mi-au spus ca este un oras micut si ca nu prea ai ce vedea pe acolo, dar parerea mea este ca am avut ce fotografia si chiar ai ce vedea in Alexandria – pe Ligia & Nicoleta. Acum ele sunt plecate la universitate. Stomatologie, TImisoara si SNSPA, Bucuresti. Va las pe voi sa ghiciti care dintre ele a ales o specializare si alta. Va pup si sa aveti o zi de Februarie frumoasa!

Nicoleta

Mie poza asta imi spune despre asteptarile ce le are de la viata. Iti doresc ca Dumnezeu sa te indrume in tot.

Ligiaaaaaa

Daca aveti impresia ca una a fost fotografiata mai mult decat cealalta.. aveti dreptate! A fost o bataie la propriu al cui este randul pentru ca, pur si simplu, erau nebune dupa poze!

Daca pana acum am avut discutii cine face poze in leagan si cine nu.. pot sa spun ca dupa asta s-au mai domolit si au inceput sa fie cat se poate de nebune in continuare!

Naturalete

Simplitate

 

 

Happy Friday!

2 gânduri despre „2010 Anytime: Ligia & NicoLeTTA, Alexandria

    • Vai Adi! Bine ai venit pe la mine! lah-lah-lah-laahhhvee my pictures , huh? Sau modelele? De fapt.. fetele sunt mai mult decat superbe.. Multumesc mult de aprecieri. Te mai astept. Happy Thursday!

Lasă un răspuns

