Intrebarea zilei

Gabi, iti mai aduci aminte de vremea cand spargeam parolele calculatorului tau? Ti le schimbam si nu iti spuneam parola decat dupa cateva zile sau dupa ce cadeam la o intelegere.. sau dupa ce intervenea tata (de cele mai multe ori) dureros..

2 gânduri despre „Intrebarea zilei

  1. Eu imi aduc aminte cand ai luat parola de mess unui amic dupa ce l-ai facut sa sufere si i-ai rupt inima cu dragoste … si cum nu era indeajuns mai si intrai pe net la vrajeala cu numele lui…;))…mai tii minte?;;)

    • Cele rele sa se spele, cele bune sa se-adune. Imi pare nespus de rau.. faza aia a trecut.. Cred ca am fost iertata.. dar tot raul spre bine.. uite asa ne-am cunoscut noi 2.. tu asta o mai tii minte?;;)

Lasă un răspuns

