Galyna

Am cunoscut-o la atelierul ei, intr-o dupa-masa tarzie de Vineri. Nu planificasem sa ajung acolo de dimineata, dar ziua s-a dovedit a fi recunoscatoare cu mine pentru intreg efortul depus peste saptamana. Am fost intampinata de un zambet cald si de o fata blanda. Mi-a placut din primul moment.

Am povestit despre viata si i-am spus motivul vizitei mele. Ii urmaream munca de ceva vreme, i-am vazut colectiile la televizor, pe facebook, in ziare.. dar momentul in care m-am decis ca trebuie sa o cunosc a fost Bucharest Fashion Week. Colectiile Galynei se disting de masa designerilor prezenti in Romania, prin rafinament, eleganta si stil. Hainele create de ea te uimesc prin finetea materialului, a liniei cusaturii si a mesajului transmis. Eu gasesc un suflu nou in creatiile ei, o idee de extravaganta dusa spre cotele cele mai inalte. Ma bucur sa o cunosc, si, bineinteles, pe Doamna Maria, ajutorul de incredere de la Atelier. Mai multe despre ea nu cunosc, am cautat prin presa diferite articole , review-uri si nici unul nu exprima indeajuns de bine sentimentele mele vis-a-vis de ea, asa ca m-am decis sa scriu. Rochia m-a facut sa ma simt speciala si in permanenta mi-a adus aminte de caracterul tau. Multumesc, Galyna! Ne-am atins scopul!

Si inca un lucru..  mamei mele i-a placut foarte mult iar asta nu poate insemna decat ca ne aflam pe drumul cel bun! 🙂

Lasă un răspuns

