Claudia @ 1 August, 2011

Am ajuns in Bucuresti la ora 5 dimineata. In timp ce trenul gonea catre Gara de Nord m-am gandit sa fac surprize si sa incep sa sun cateva persoane la acea ora matinala, ca doar, deh! numai eu sa ma trezesc fortata? Si cum nimeni nu mi-a raspuns apelului nu am putut decat sa sper ca mi-am atins scopul.

Claudia a fost cea de-a doua persoana apelata. M-a sunat in cursul zilei de astazi sa imi transmita ca de atunci nu a mai reusit sa inchida ochii si da, am trezit-o. Muhahahaha:).

Partea frumoasa a fost cand la jumatate de ora dupa apel, am vazut o pereche de ochi de caine la geamul biroului meu cu o cutie mare de inghetata de caramel invitandu-ma la sesiune de vorbit. Si uite asa am revazut-o eu pe Claudia astazi. Multumesc pentru inghetata.. mmmm.. A fost asa de buna! Ma bucur ca te-am revazut.

Iar pentru ca astazi este 1 August, sa aveti o luna frumoasa, insorita si pliiiiina de surprize!

Love you, Blondo`, always had, always will.

Lasă un răspuns

