New Year`s Resolution

„Poetry is something to make us wiser and better by continually revealing those types of beauty and truth which God has set in all men souls” James Russell Lowell

In noaptea de Revelion aveam planificate asa de multe lucruri.. atat de multe incat nici unul nu a fost infaptuit; asa ca, la 12 fara zece minute, mi-am luat cainele in casa, Natasha, sotul de mana, Liviu, l-am strans pe acesta puternic in brate si ne-am rugat pentru anul care va sa vie asa inclestati. A fost sublim. Bubuirile au inceput sa fie din ce in ce mai puternice facand-o pe Natasha sa se agite si sa nu fie tocmai in apele ei, am mangaiat-o bland linistind-o. S-a asezat cu botul pe labe, nu-stiu-cum, parca cautand adapostul sufletelor noastre, intre picioarele mele si ale lui Liviu, inclestandu-se si ea, la randul ei cu noi, apoi s-a calmat. Daca ar fi putut vorbi, cred ca ne-ar fi spus ca ne iubeste foarte mult.

M-am decis ca anul acesta sa nu mai treaca peste mine asa indiferent. M-am hotarat sa re-aduc un lucru bun in viata mea: viata la maxim. Mi-am promis ca voi scrie un minim de 500 de cuvinte saptamanal pe blog si sa nu permit creativitatii sa ma paraseasca. Voi iubi mai mult si mai intens, voi investi mai mult in oamenii de langa mine si in prieteniile noastre renuntand astfel, la mult egoism. Privesc anul acesta altfel. Simt ca nu va fi ca celelalte, nici pe departe. Ce se va mai intampla pe parcurs nu stiu, imi doresc sa condimentez viata mea cu multa muzica, e lucrul cel mai fin pe care eu l-am descoperit vreodata. Sa fotografiez mai mult, sa gatesc mai bine si sa imi incep fiecare, dar fiecare post cu un citat ce m-a influentat in saptamana respectiva.

Iar bucuria inceputului de an consta in faptul ca luna aceasta, in urma conversatiei telefonice, imi voi revedea Profesorul de Limba si Literatura Romana din Scoala Generala, stiti voi, cel despre care am scris aici 🙂

 

2 gânduri despre „New Year`s Resolution

  1. Buna, am observat niste poze foarte interesante pe acest blog. In cateva cuvinte, doresc sa creez un album de prezentare si pentru asta caut diverse fotografii pe net, asa am ajuns pe acest blog. As avea nevoie, daca se poate, de 4 sau 5 poze originale ( nu in forma de pe blog). Crezi ca se poate? Multumesc.

Lasă un răspuns

