Intrebarea zilei

Nu vad mai nimic atunci cand ma trezesc dimineata. Sunt destul de ametita de somn si impiedicata pentru ca, dimineata / ne dimineata, eu chiar nu vad fara ochelari.. iar la orele matinale cand se intampla sa ma ridic din pat, cautatul ochelarilor este ultimul lucru care l-as face. Apoi, dupa constientizarea starii mele, dimineata isi continua drumul prin viata mea indreptand-se spre cote mai normale.

Azi dimineata, m-am trezit oarecum in intarziere si asta pentru ca am dormit mai mult.. mult mai mult.. si am intrat in timpul necesar pregatirii de dimineata (spalat, aranjat, imbracat, mancat, plecat – nu neaparat in ordinea asta) intrand in modul repede. Am zis ca era dimineata, dimineata functionez doar pe lent, modul repede este o marire a vitezei, nu foarte mare.. dar nu pot sa vorbesc de turbo.. asta este pentru situatii exceptionale.. In dimineata asta am vrut sa mananc inainte de a pleca de acasa (da, este foarte sanatos breakfastul) salata de ton cu porum si rosii. Mi-a fost foarte mare lene sa mai stau sa spal si sa astept sa se scurga salata asa ca am renuntat la ea, restul lucrurilor, tonul si porumbul, le-am turnat din conserva iar rosiile din frigider taiate direct in farfurie. Simplu si Rapid (doar nu sunt pe modul turbo). M-am dus sa spal rosiile la chiuveta din bucatarie inainte de a le taie sii o aratare neagra , relativ mare pentru cele de teapa ei, cu picioare incerca sa fuga de jetul de apa.. nu am respirat pentru cateva momente dar nici nu am tipat pentru ca eram prea adormita, nici nu prea vedeam exact ce este, m-am multumit cu denumirea de „gandac” – imputit, am adaugat eu. Am marit jetul de apa si am observat cum chiuveta se umple cu un start de vreo 5 cm (iaras spun, nu prea vedeam bine) de apa si Domnul Negricios urmeaza sa se inece. M-am bucurat ca nu imi ocupa prea mult timp pretios aratarea din chiuveta, am incercat sa il ajut sa se duca pe scurgere dar era prea mare asa ca, lasand apa sa curga m-am rugat sa se inece cat mai curand.

Stiind ca nu este cale de scapare, apa il inconjura din toate partile, peretii chiuvetei sunt inalti, pe scurgere nu are loc, m-am intors sa imi pun ingredientele in castron sa mananc si eu.. siii.. cat m-am intors sa desfac conserva de porumb si inapoi sa o scurg in chiuveta.. vietatea aia disparuse. Si acum intrebarea care m-a bantuit toata ziua: Unde s-a dus gandacul? Nu avea unde sa se duca si nici nu era genul care zboara.. M-a trecut un fior rece si mi-am continuat treaba. Abia in trafic mi-am adus aminte de Domnealui iar de atunci imi imaginez cum ma asteapta acasa o armata gata sa ma pedepseasca pentru ca am vrut sa il inec pe un reprezentant de al lor. Sau.. se spune ca pisicile au 9 vieti.. gandacii cate au?

Lasă un răspuns

